lördag 31 januari 2009

Bio!

Igår så var jag och Malin (min bästa vän) på bio och såg Yes man med Jim Carrey i huvudrollen. Det var kul att vara där med just Malin men vi skrattade inte lika mycket åt filmen som vi trodde att vi skulle göra. Men jaja, vi hade jättekul ändå! Fåglarna är söta och glupska som vanligt och jag tror nog att Tapp är riktigt förtjust i Prim, något som han inte döljer. Just nu sitter han och trampar i buren brevid mig och undrar vad jag gör, "Är det  en godismaskin kanske?". Vi ska åka och handla snart och jag tänkte att fåglarna skulle få ett litet festbord och samtidigt få dem att pröva något nytt. Vi måste ju fira att vi har fått lite snö! Vad ska jag köpa för godsaker då? Får fundera lite. Kommentera gärna om ni har något tips! =)

// Tepp, Tapp, Pam, Prim och Mig igen!      

Tapps kommentar till min signatur: "Måste du skriva Tepp före mig? Jag är faktiskt störst! Och varför är du med? Du har ju så ynkliga vingar!"

Lilla busen! Han snackar mycket för att alltid ha mat i mun! ;)

Inga kommentarer: