tisdag 5 augusti 2008

Liseberg

Idag var vi på Liseberg, men herregud vad mkt folk det var! Idag var det sista dagen Tepp och Tapp skulle ha sin medicin. Det är ganska skönt, man vill ju inte hålla i dom för mkt. Har slut på frön nu så i morgon ska vi åka och handla. Dom blötlagda fröerna har blivit serverade och dom sitter och äter nu. Jag skulle gärna vilja köpa två fåglar till, honor skulle det bli. Men då behöver man ju en stor bur, Eller Hur P?? Nu ska jag gå och äta, precis som undisarna. ;) SES!

2 kommentarer:

Björn Dahlin sa...

Stor och stor... De är ju inte så stora de där djuren, kan man inte stapla dem på hög?

Anonym sa...

Hej Lisa. Hur går det med fåglarna? Blev de bra av medicinen du gav dem? Hur gjorde du när du gav om den? Skulle man mata dom eller? Berätta - vad händer med bygget och hur får man mammor att lyssna på vad som är viktigt? Tips? Själv behöver jag tips för jag vill ha en större bur till mina råttor. Jag såg en stor bur i djuraffären:-)